Zwroty i reklamacje
- W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo odstąpić od umowy i dokonać zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od umowy, towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością należy przesłać na adres:
GLAM HOME
UL. SZOSA CHEŁMIŃSKA 169
87-100 TORUŃ
- Zwrot będzie przyjęty pod warunkiem wypełnienia oświadczenia odstąpienia umowy.
Proszę również wypełnić protokół zwrotu towaru.
Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania. Firma gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, jeżeli przesyłka była nadana na koszt kupującego, w razie nadania paczki w ramach Promocji „ Przesyłka GRATIS!!!” ,kwota zwrotna będzie potrącona o kwotę przesyłki!
- Towar sprowadzony i wyprodukowany pod indywidualne zamówienie Klienta nie podlega możliwości zwrotu.
Nie zwracamy kosztów dostawy towaru. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Pieniądze zostaną zwrócone Klientowi w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta, licząc od daty otrzymania przez GLAM HOME zwróconego towaru.
Każdy wysyłany przez nas produkt jest nowy i nie uszkodzony, wstępnie sprawdzany przez producenta a następnie dokładnie przed wysyłką – (o ile jest to możliwe) przez osoby przygotowujące paczkę. Reklamowany produkt musi być kompletny, dowód zakupu (paragon lub fv) oraz opis usterki wraz z adresem i telefonem klienta. Nie odbieramy wysyłek “za pobraniem” i nie ponosimy kosztów wysyłek poniesionych przez klienta bez uzgodnienia z naszym konsultantem. Wszystkie reklamowane produkty kupujący dostarcza na własny koszt do miejsca wyznaczonego przez sprzedawcę.Reklamacje w okresie trwania Pandemii:
Ze względu na zmiany regulaminów naszych Przewoźników dotyczące dostaw towarów w okresie pandemii wprowadza się dodatkowe zasady rozpatrywania reklamacji uszkodzeń przesyłek w transporcie:
- W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o dostarczenie odpowiednio spisanego protokołu szkody oraz zdjęć na adres sklep@glamhome.pl w dniu jego spisania.
- Protokół szkody musi zostać spisany tylko i wyłącznie w dniu doręczenia przesyłki w formie papierowej. Nie akceptujemy protokołów spisanych on-line ze względu na fakt, iż nie potwierdzają one wyłącznej szkody przewoźnika,
- W celu umożliwienia osobistej weryfikacji paczki – przesyłki wartościowe zawierające szkło, lustra, meble, oświetlenie zostają przez nas nadane „za pobraniem” o wysokości pobrania równym 5 zł,
- W przypadku stwierdzenia szkody i spisania protokołu wymagamy zdjęcia zewnętrznego przesyłki (opakowania) oraz zdjęć uszkodzonego produktu,
- Czas rozpatrzenia reklamacji ulega wydłużeniu do 30 dni (czas taki sam jaki ma na rozpatrzenie reklamacji przewoźnik)
- Wynik reklamacji uzależniony jest od decyzji przewoźnika – jego decyzja zostanie klientowi załączona zaraz po jej otrzymaniu.
Jednocześnie informujemy, iż nie wysyłamy produktów nie sprawdzonych lub uszkodzonych na etapie pakowania, co potwierdzają zapisy monitoringu paczek pakowanych w salonie GLAM HOME.
Powyższe zapisy będą obowiązywały tak długo jak stan pandemii i przepisy wyjątkowe dotyczące przesyłek nadawanych i odbieranych w tym okresie.
- REKLAMACJA NIE OBEJMUJE:
– uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego transportu (tu reklamacje należy kierować do dostawcy)
– uszkodzeń opakowania (na przykład: pudła, torby, kasety, walizki) oraz dodatków i gratisów.
Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie.
- Pamiętaj, aby sprawdzić paczkę w obecności kuriera lub listonosza
i w razie jakichkolwiek uszkodzeń spisać protokół uszkodzenia, który jest podstawą do ubiegania się o wymianę towaru lub zwrot poniesionych kosztów. W innym przypadku nie uwzględniamy reklamacji, jeśli towar został uszkodzony podczas transportu!!! Protokół należy spisać tego samego dnia!!!
W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z nami drogą mailową bądź telefoniczną.