Zwroty i reklamacje

  • W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo odstąpić od umowy i dokonać zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od umowy, towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością należy przesłać na adres:
    GLAM HOME
    UL. SZOSA CHEŁMIŃSKA 169
    87-100 TORUŃ

  • Zwrot będzie przyjęty pod warunkiem wypełnienia oświadczenia odstąpienia umowy.
    Proszę również wypełnić protokół zwrotu towaru.
    Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania. Firma gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, jeżeli przesyłka była nadana na koszt kupującego, w razie nadania paczki w ramach Promocji „ Przesyłka GRATIS!!!” ,kwota zwrotna będzie potrącona o kwotę przesyłki!

  • Towar sprowadzony i wyprodukowany pod indywidualne zamówienie Klienta nie podlega możliwości zwrotu.
    Nie zwracamy kosztów dostawy towaru. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
    Pieniądze zostaną zwrócone Klientowi w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta, licząc od daty otrzymania przez GLAM HOME  zwróconego towaru.
    Każdy wysyłany przez nas produkt jest nowy i nie uszkodzony, wstępnie sprawdzany przez producenta a następnie dokładnie przed wysyłką – (o ile jest to możliwe) przez osoby przygotowujące paczkę. Reklamowany produkt musi być kompletny, dowód zakupu (paragon lub fv) oraz opis usterki wraz z adresem i telefonem klienta. Nie odbieramy wysyłek „za pobraniem” i nie ponosimy kosztów wysyłek poniesionych przez klienta bez uzgodnienia z naszym konsultantem. Wszystkie reklamowane produkty kupujący dostarcza na własny koszt do miejsca wyznaczonego przez sprzedawcę.

    Reklamacje w okresie trwania Pandemii:

    Ze względu na zmiany regulaminów naszych Przewoźników dotyczące dostaw towarów w okresie pandemii wprowadza się dodatkowe zasady rozpatrywania reklamacji uszkodzeń przesyłek w transporcie:

    1. W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o dostarczenie odpowiednio spisanego protokołu szkody oraz zdjęć na adres sklep@glamhome.pl w dniu jego spisania.
    2. Protokół szkody musi zostać spisany tylko i wyłącznie w dniu doręczenia przesyłki w formie papierowej. Nie akceptujemy protokołów spisanych on-line ze względu na fakt, iż nie potwierdzają one wyłącznej szkody przewoźnika,
    3. W celu umożliwienia osobistej weryfikacji paczki – przesyłki wartościowe zawierające szkło, lustra, meble, oświetlenie zostają przez nas nadane „za pobraniem” o wysokości pobrania równym 5 zł,
    4. W przypadku stwierdzenia szkody i spisania protokołu wymagamy zdjęcia zewnętrznego przesyłki (opakowania) oraz zdjęć uszkodzonego produktu,
    5. Czas rozpatrzenia reklamacji ulega wydłużeniu do 30 dni (czas taki sam jaki ma na rozpatrzenie reklamacji przewoźnik)
    6. Wynik reklamacji uzależniony jest od decyzji przewoźnika – jego decyzja zostanie klientowi załączona zaraz po jej otrzymaniu.

    Jednocześnie informujemy, iż nie wysyłamy produktów nie sprawdzonych lub uszkodzonych na etapie pakowania, co potwierdzają zapisy monitoringu paczek pakowanych w salonie GLAM HOME.

    Powyższe zapisy będą obowiązywały tak długo jak stan pandemii i przepisy wyjątkowe dotyczące przesyłek nadawanych i odbieranych w tym okresie.

  • REKLAMACJA NIE OBEJMUJE:
    – uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego transportu (tu reklamacje należy kierować do dostawcy)
    – uszkodzeń opakowania (na przykład: pudła, torby, kasety, walizki) oraz dodatków i gratisów.
    Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie.

  • Pamiętaj, aby sprawdzić paczkę w obecności kuriera lub listonosza
    i w razie jakichkolwiek uszkodzeń spisać protokół uszkodzenia, który jest podstawą do ubiegania się o wymianę towaru lub zwrot poniesionych kosztów. W innym przypadku nie uwzględniamy reklamacji, jeśli towar został uszkodzony podczas transportu!!! Protokół należy spisać tego samego dnia!!!
    W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z nami drogą mailową bądź telefoniczną.

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU.