Zwroty i reklamacje

  • W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo odstąpić od umowy i dokonać zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od umowy, towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością należy przesłać na adres:
    GLAM HOME
    UL. SZOSA CHEŁMIŃSKA 169
    87-100 TORUŃ

  • Zwrot będzie przyjęty pod warunkiem wypełnienia oświadczenia odstąpienia umowy.
    Proszę również wypełnić protokół zwrotu towaru.
    Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania. Firma gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, jeżeli przesyłka była nadana na koszt kupującego, w razie nadania paczki w ramach Promocji „ Przesyłka GRATIS!!!” ,kwota zwrotna będzie potrącona o kwotę przesyłki!

  • Towar sprowadzony i wyprodukowany pod indywidualne zamówienie Klienta nie podlega możliwości zwrotu.
    Nie zwracamy kosztów dostawy towaru. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
    Pieniądze zostaną zwrócone Klientowi w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta, licząc od daty otrzymania przez GLAM HOME  zwróconego towaru.
    Każdy wysyłany przez nas produkt jest nowy i nie uszkodzony, wstępnie sprawdzany przez producenta a następnie dokładnie przed wysyłką – (o ile jest to możliwe) przez osoby przygotowujące paczkę. Reklamowany produkt musi być kompletny, dowód zakupu (paragon lub fv) oraz opis usterki wraz z adresem i telefonem klienta. Nie odbieramy wysyłek „za pobraniem” i nie ponosimy kosztów wysyłek poniesionych przez klienta bez uzgodnienia z naszym konsultantem. Wszystkie reklamowane produkty kupujący dostarcza na własny koszt do miejsca wyznaczonego przez sprzedawcę.

  • REKLAMACJA NIE OBEJMUJE:
    – uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego transportu (tu reklamacje należy kierować do dostawcy)
    – uszkodzeń opakowania (na przykład: pudła, torby, kasety, walizki) oraz dodatków i gratisów.
    Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie.

  • Pamiętaj, aby sprawdzić paczkę w obecności kuriera lub listonosza
    i w razie jakichkolwiek uszkodzeń spisać protokół uszkodzenia, który jest podstawą do ubiegania się o wymianę towaru lub zwrot poniesionych kosztów. W innym przypadku nie uwzględniamy reklamacji, jeśli towar został uszkodzony podczas transportu!!! Protokół należy spisać tego samego dnia!!!
    W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z nami drogą mailową bądź telefoniczną.

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU.